Etter at Hondaen var på plass i garasjen, så gikk jeg i gang med å få gjøre den kjørbar. Ikke uventet så ville den ikke starte sånn uten videre. Forgasserne ble plukket av, og tomgangsdysene stukket opp. Dette har vært et tilbakevendende problem på denne sykkelen sies det. Olav kom bort g var med på å sortere ut ledningene som var klippet og koblet i hytt og vær. Nytt batteri ble innkjøpt fra Biltema, og sykkelen startet med en gang! Litt testing i nabolaget avdekket en bøyd girskifter arm og litt problemer med clutch hendelen etter tyveriet. Men når dette var rettet, så gikk sykkelen egentlig veldig greit!
I tillegg til en enkel gjennomgang av motoren, så monterte jeg et kåpeglass tilhørende en ZX6R som jeg hadde liggende, og fikk gjort litt lapping med glassfiber på de delene av kåpen som var mest skadet.
Jeg er kanskje klar for første treningspass på Reve, og ikke vinteren tar oss før anledningen byr seg?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar