lørdag 30. oktober 2010

Frustrasjonen over å være en dårlig teknisk fører på bane har gjort at jeg har sett etter en rimelig treningsracer. Målet har vært å finne en sykkel som var såpass rimelig og enkel å holde i gang at det ikke betyr noe om jeg går i grusen noen ganger. Når teamkollega Arvid fikk tilbake sin stjålne CBR 600 F2, og tilbydde denne for salg for den latterlige summen av kr 4 000 så måtte jeg bare koble på hengeren og slå til.

Advarsler om at denne sykkelen ikke har gjennomført et eneste treningspass uten tekniske problemer de 10 årene den har gått her i distriktet var detaljer som jeg elegant overså.

Så nå er jeg den lykkelige eier av en sykkel med avklipte ledninger, og tyvkoplet elanlegg, knust vindskjerm og sikkert en del andre skavanker. Men denne har potensiale til å kunne bli en bra treningssykkel på Reve etter hvert, og jeg gleder meg stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar