lørdag 30. oktober 2010

Trenigsdag på Reve

Endelig så skulle jeg få prøve meg på Reve. CBR`en var klar for første test, været var brukbar med det var kaldt. Men hva kan man forvente i midten av oktober?

Resten av teamet var tilstede som teknisk støtte når CBR`en begynte å krangle. "Alle" var overbevist om at så ville skje. Spørsmålet var bare hvor mange runder jeg fikk før problemene kom. Som tidligere nevnt, så har denne sykkelen aldri hatt en hel problemfri dag, noensinne!

Etter 4 timer og 5 pass a`15-20 minutter var kjøringen over. Sykkelen hadde ikke et feilslag i løpet av hele dagen. Var løsningen så enkel at et nymontert bensinfilter og et nytt batteri skulle gjøre utslaget? Det kan faktisk se slik ut.

Etter at siste passet var over, var jeg så sliten at jeg hadde problemer med å komme meg av sykkelen. Det tar på en gammel utrent kropp å kjøre såpass mange og lange pass på en gokartbane. Men dette var utrolig gøy, og noe helt annet enn opplevelsen jeg hadde på 45 års racet da jeg var på nippet til å gi opp hele banekjøringen.
Nå er det bare å glede seg til neste gang det åpnes for kjøring på Reve. Jeg er klar!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar