tirsdag 31. august 2010

SMK Hedemora TT treff 31. juli 2010

Etter en uke i Skagen på fotballturnering, så reiste vi videre til Sverige for å fortsette ferien. Planen var at jeg skulle kjøre paradeløpet i Hedemora på lørdagen. Men nye tekniske problemer som jeg selv var skyld i gjorde at jeg ikke fikk start på sykkelen. Til tross for skruing både i Danmark og Sverige så fikk jeg den ikke til å gå. Så i stedet for å kjøre, så meldte jeg meg til tjeneste for arrangøren, og ble en av funksjonærene under oppvisningsløpene.

Jeg satser på å komme sterkere tilbake neste år. Det var en fantastisk fin stemning på dette løpet, og vi fikk sett og hørt mange flotte sykler. Vi var ikke mer en 3 sykler fra Norge i Hedemora denne lørdagen. Reidar Hellgren på en flott Aermacchi 250 og Bjørn Andresen med en veldig spesiell og original Husqvarna 250 racer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar