tirsdag 31. august 2010

3. plass i NM

Etter at jeg plutselig fikk god tid på lørdagen i Linkøping, så surret jeg rundt og kikket på de andre syklene i depotet. Jeg var blant annet bortom Tor Henning Molstad som forøvrig kjørte bra denne dagen og fikk en 2. plass i 500 klassen. Han fant frem en pokal for 3. plass i NM i 500 klassen, og sa at jeg hadde vunnet denne. Jeg nektet å tro han, men han var såpass bestemt, at jeg til slutt måtte gi meg. Det viste seg altså at det var såpass mange av nordmennene som hadde kjørt ut i løpene på Våler at det kun var 4 personer fra Norge som hadde fått registrert resultat. Jeg følte ikke at jeg hadde fortjent noen slik plassering i det hele tatt, men det understreker vel poenget med å komme til mål. Uansett så var det en veldig hyggelig og ikke minst overraskende premie å få på en ellers dårlig racingdag etter havariet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar